ReklamPlåting

Är faktist lite mer nervös för den här plåtningen idag.. Jag vet ungefär vilka färger jag ska använda, men inte vilka nyanser lr om jag vågar ta i lite shimmer..

Reklamen ska iaf vara för läppglans, så det är munnen som ska vara i fokus. Så ögonskuggorna ska inte vara för starka så de drar uppmärksamheten. Frågan är hur jag ska göra med håret. Har checkat runt på lite läppglans reklamen och de har antingen uppsatt o bakåt slickad eller spikrakt hår som är utsläppt.

Sebbe den skiten dissa mig idag ;'( Han ska på möte i B-länge idag men ville inte träffa mig!:O dålig stil..dålig stil.

Ser ut att bli sol o blå himmel idag med :D




Ha en super mysig fredag! (K)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är mycket som du ska tänka på men det där verkar du trivas och kunna! Go for it! ha nu en bra helg vi ringer varann Pussåkram

2010-03-05 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0