Sammanfattning

Har inte haft tid att skriva :/

Men helgen var bra:) Melodifestival finalen hos Tina och alla var utklädda, till o med älsk^^ Jag målade honom svart runt ögonen och använde en fuktad snedskuren pensel med ögonskugga för att sminka dit skägg, sen hade han på sig en peruk och ett par solgladögon (Y) skit snyggt! haha:D Men min lilla 2åriga kusin gillade inte alls hans utklädnad, hon började gråta och vill att alla skulle åka hem, trodde Max var bra med barn xO haha

I söndags åt vi frukost buffe på Java och efter det åkte vi iväg och spelade badminton=P Jätte skoj men ja var så trött! Gick en sväng på M-berg. Pappa bjöd oss på La pampa till middag ^^ Mummsmumms!

Igår tog jag det tidiga tåget till B-länge, så gick upp kl 04.30(!!) Va lite trött i skolan asså. När vi hade slutat följde jag med Erika hem, vi åt våfflor och vart typ klara med grupparbetet =) toppen!

Och idag så har jag sovmorgon^^

Får lägga upp bilder senare. Hade!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Våfflor de var länge sedan :) MUMS ha en bra vecka! Puss å kram

2010-03-16 @ 10:45:22
Postat av: Sophie

Java åt jag o R på idag till frukost :)

2010-03-16 @ 13:18:00
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0