SEXtiotal och trettiotal

Skulle bara kolla om man fick mer läsare om man skrev nått om sex i rubriken ;)

Idag hade vi 30 och 60-tal i skolan. Jag sminkade först en modell sen mig själv och sen Inez :)


En 60-talare by Inez.

vart jätte nöjd med den blåa sotningen jag gjorde på mig själv :P Den blire nog på onsdag, passar bra till Avatar!:P

Nu blire mer plugg =/ Ska läsa igenom hela kompendiet och göra test provet... har precis skrivit klart anteckninagran från idag och fredags, det tog lite tid..


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja, MIG fångade du iaf som läsare! haha Fast jag läser den ju ändå vetdu... ;o)

2010-03-29 @ 21:45:01
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Mamma

Wow vilken häftig sminkning!Och flörtfransar ;)Nu har du inte mycket kvar gumman,ge järnet du har igen det! Jag VET att du fixar det utan problem! Puss å kram

2010-03-30 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0