Slutfotograferingen!

Vart inte många timmar att sova inte, gick o la oss vid 2(?)inatt och gick upp kl6.
Det gick faktist bra att dela på en 90-säng, kanske för att vi va så trötta^^

Finaste<3

SLUTFOTOGRAFERING

Vart hel nöjd med mina modeller :D Dom var så snygga i makeupen och stylingen! Hann inte ta bild på Bella som var min första modell idag =/ Men får ju se de bilderna som Ryan tog sen iaf:P
Började sminka bella lite efter 7 och vart klar kl10 då vi inte fick göra nått mer utan börja plåta. Hade bara 1h 45min på mig på amandas sminking då:S Men det gick:)

Bella fick en shimmer sotning i färgerna, Broms, silver,grå/begie och abergin. Lockade hennes hår som vart as snygg och hade guld örhängen till:)

Amanda fick bli amazon drottning. Med leopard fläckar och en perfektmun. Super snyggt!



Nu blire att plugga till teoriprovet på onsdag:O! Men först vila, haar redan lagt mig undertäcket o myskläderna är på^^


Kommentarer
Postat av: Mamma

den sminkningen blev ju kanon bra!

2010-03-29 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0