Snask

Lägenheten såg jätte bra ut (phuuu, vikken tur ;S haha)! Stackars de som bor där, vi fick med oss våra mammor + Lukas, så fullt hus hehe. Den var jätte stor så vi lär inte gå och trängas iaf, sen får jag plats med ett sminkbord vid ett stor fönster yaaai:D

Ikväll blire mys med godis, chips och nypon soppa med mandebeskvier ^^ Men inget bra på tv ikväll, har inte följt Let's dance. Men kl 22 börjar en film som ja vill se om nått monster på 6:an, gillar science fiction ;D

Men fram tills dess vet ja inte va ja ska hitta på, max spelar ju tv-spel som vanligt ;S Ska nog spela på www.betapet.se lr nått :) Hoppas sebbe råkar kika in på min blogg så han joinar mig (A)


MYS på nu så mycket ni kan! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

haha vi mammor är som vi är.Jag hjälper er så gärna med att fixa lägenheten.Skönhetsdrottningen får ett eget sminkrum ;)

2010-03-27 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0