Snurra du min värld

För kärlekens skull(8)<3  Varför skulle du hoppa framför tåget, Ted!? Så underbara låtar du gjorde, en sån himla känsla i dem, blir bara så varm i hela kroppen!

Jag hade sovit över hemma hos min faster o mina kusiner den dagen då han begick självmord. Jag satt i köket på deras kökssoffa och åt fil till frukost när plötsligt min faster vart jätte ledsen tror faktist att hon började gråta oxå. Ted va hennes stor idol! Och hon hade precis berättat om honom för mig och spelat massor av låtar, bland annat "jag ska hoppa ner ifrån eiffeltornet" så jag vart ju oxå lite ledsen.
Jag skrev " i tisdas dog min idål" på ett papper och satte på vårat kylskåp och målade en blomma i ena hörnet. Då var jag sju år, och nu är jag tjugo och har inte tröttnat ett skvatt på honom :)



Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh jag älskar För Kärlekens Skull! :)

2010-03-12 @ 17:05:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0