Freeeedag ;D

Wooohooo fredag:D! Finns det nått bättre än att vara fredags lycklig?? .. ja.. men nästan inte :D!

Nu är det dax att sätta sig vid sminkbordet o spendera resten av eftermiddagen där ;p hihi
Men jag har ju iofs kvar lite på ena Ikea möbeln.. hmm får se vad som lockar mest haha!

En sak som jag alltid glömmer innan jag ska på fest är att ta bort det gammla nagellacket o sätta på nytt,lyckas alltid glömma det:P Så får vell gå o göra det med en gång nu ist=)



Sean banan ÄGER! Blev jätte glad utav den här låten när jag hörde den imorse :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga fredag alltid lika välkommen! Ha en toppen fredag Sandra! Love you <3

2010-11-26 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0