Lite smått irriterad

Har varit jätte glad idag, vet inte varför men jag bara kände mig så lycklig:P!
Men direkt när man kommer hem o hör katten mjaoua så skulle jag bara ....ggaaaah! Så nu är jag skit förbannad! Är det någon som seriöst tycker om katter?? De bryr sig ju inte ett skit om sin husse o matte, de vill bara ha mat o bli klappade.. och förstöra allt som man har hemma. I mitt nästa liv ska jag inte skaffa katt!

Hoppas han typ blir skit fet o inte orkar röra sig eller mjaoua när han blir äldre.

Men är nog lite sur på att vi har det så jävla stökigt här hemma med.. fullt med disk, massa ikea kartonger i hallen så man får stryka sig mot väggarna och den nytvättade tvätten är fortfarande inte laggd i lådorna.
Please kill me någon!

Rosor som jag gav max för nån vecka sen, vissna nu men inte slängda xS Fyfan va lat jag är, UCSH!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Sandra :) Ta ett djupt andetag och räkna till tio, en sån anti-aggressionsgrej ;) KRam på dig!

2010-11-24 @ 18:16:48
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0