På gatan där jag bor..

Va vackert det va ute idag, iaf i skogarna jag åkte igenom för att ta mig till Hällefors som btw ligger hur långt bort från Örebro som hellst;S). Åkte förbi en stilla sjö där dimman låg precis över vattenytan och isen hade börjat omfamna den lilla sjön^^

Vart en sen lunch för efter jag kommit hem från Hällefors fick jag åka iväg och jobba på ett litet ställe i Adolfsberg, jätte nära mitt kära Halltorp<3 där jag, mamma o Felicia bodde i många år och var ett av de bästa ställen jag bott på, saknar det oootroliggt mycket! Fjantigt nog känns det ibland som jag vill börja gråta när jag tänker på det och speciellt när jag åker förbi där..

Jag har bott på rättså många ställen : I Knarsta(stora mellösa), Magister Nillsons väg, Lövåsv, Spindelv, Halltorp, Marieberg, Mörkviksv, Ramlösa, Laxmossen och där jag bor nu. Sen så bodde jag ju hos Max o Madde i ca 2år och i Borlänge i 3månader så det blir ju 12 ställen :O

Får se hur länge Max o jag bor kvar här, det blir nog några år skulle jag tro. Jag vill gärna flytta till ett ställe som är lite utanför stan men ändå nära. Saknar att kunna gå ut när man vill(för det vågar jag inte nu). Saknar en skog inärheten(mkt). Men själva lägenheten vi bor i nu är toppen :D!!


Mina sööööööta gooosiga älsklingar<3<3


Kommentarer
Postat av: Humpe

Vet hur du menar, det är samma här... blir rejält tårfyllt när man åker till linde, där vi bodde i tolv år :/



Och att ha en skog i närheten! Det var en av anledningarna till att jag flyttade till mitt lilla hus ^^ (och där finns det en hel del skog...)



kram!

2010-11-17 @ 15:40:24
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker att de är roligt att du kan se de vackra runt i kring dej!Carpe diem! jag kan oxå känna saknad av de gammla,ni har haft en bra o trygg uppväxt som får er att vara som ni är.Helt otroliga fantastiska tjejer som betyder allt för mej!

2010-11-18 @ 08:01:39
Postat av: Felicia!

<3<3

2010-11-18 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0