Santa baby, give yourself to me

Brrrrrrrrr it's fu¤¤ing freezing here, it most be 100 minus grader in the atmosphere!!

Ursch började kl 05 idag.. och ska nog jobba ikväll med.. inte nice. men men i do it for the money så jag kan köpa massa onödigt  som godis o betala hyran;p

Idag är det tvätt dag igen, inte nice det heller. Fasen blev ingen träning igår,, mest för att det var sån kö överallt när vi skulle åka till Marieberg Köpcenter(Galleria). Vi provade alla väger som fanns o som vi trodde skulle gå fortare, men ikke ;S jaja.
Max köpte en Iphone! Utav en jätte otrevlig 3försäljare som försökte lura honom först oxå :S Hatar sliskaiga försäljare! Men älsklingen fick det som han ville till slut iaf ;) skit bra!

Haha igår natt när vi låg o sov så sa Max helt plötsligt "Ingen tycker om mig" och jag hörde det så jag svarade "Varför säger du så?". Han är så söt när han pratar i sömnen, det har ju hänt ett antal gånger xP haha *PUSS*


MååÅåÅååÅåååste börja köpa julklappar snart! Inte någe kul att stressa precis innan julafton.


Kommentarer
Postat av: Humpe

Samma här, inte en enda klapp inhandlad!! Inte bra alls!

2010-11-30 @ 15:40:49
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej Sandra!



Ha ha shit vad jag skrattade när jag tittade på länken du skickade. Underbart ;-)



Jag har för mig att våra planer var att översätta det till svenska och slå igenom själva?



Supersnygga bilder förresten!

2010-11-30 @ 18:41:51
URL: http://anniesoderberg.blogspot.com
Postat av: mamma

Stackars Max men vi älskar honom,han är bäst säg de åt honom.Jag har börjat me julklappar men har myyyycke kvar.Pussåkram

2010-12-03 @ 07:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0