Snöstorm

Som alla i Örebro kanske har märkt är det snöstorm ute! Det va jätte blåsigt o kallt imorse och runt 10-tiden började det snöa oxå. Skulle bli runt 20cm snö.

Lite mysigt faktiskt, det susar i fönstrena och jag har på mig en stickad stor tröja, mjukisbyxor o en varm filt^^



Föresten har jag utmanat mig själv att inte äta godis eller nått annat snacks den här helgen som kommer, tror nog inte att jag klarar det för jag är beroeende och har det mer som en rutin än att jag är sugen på det att alltid äta det på fredagar,lördagar o söndagar.. =/ Inte bra! Och det är inte i små mängder heller.

En helg borde jag ju klara..? Och om det går bra så provar jag att hålla upp en helg till.
Hade ju förtusan godisstopp 1 eller ½år när jag var mindre.. fast då åt jag ju ändå ingenting iofs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0