Torris

TjoOo0o!

Gud vad torra händer jag har fått, det blir ju alltid så på vintern! Sen blire ju inte bättre av att jag blöter händerna väldigt ofta i jobbet.

Min syster sa igår att man blir bara torrare om man använder sig av handkrämer, eftersom huden producerar eget fett och de slutar producera det när man använder krämer,, men vad vet jag, jag är ju bara en liten flicka.;^P

Åååh ett till avsnitt av Walking dead har kommit! :D Måste ses! Det är en jätte spännande serie som nu går i USA. Den handlar om att jordens undergång är nära, då zombis domenerar världen. Man får följa en polis som blir skjuten och när han vaknar upp ur sin koma är sjukhuset nerblodat o inte en människa är inärheten...
Tänker inte skriva mer, ni få kolla själva ;D!
Soooovmorgon imorgon :D

http://www.youtube.com/watch?v=R1v0uFms68U


Kommentarer
Postat av: Sophieee

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VERKAR JÄTTE JÄTE BRA!!!! VILL SE VIL SE ::D

2010-11-25 @ 18:03:32
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0