Tvätttar

Nu håller jag på med tvätten. Passade på att tvätta våran bäddsoffas foderal som vår lilla vovve har kladdat ner med ett grönt gott ben xP inte så nice, men nu hoppas jag att den blir skinande vit o ren igen:P

Cyklade till jobbet imorse,, det var ju inte en barnlek precis.. va tvungen att gå en bit dels för att det va dåligt plogat o dels för att polisen åkte förbi och jag har inga fungerande lysen(600spänn i böter får man för det) men jag klarade mig:)

Idag blire nog kyckling wok tror jag:) Nyttigt o gott!

Tråkigt att jag jobbar på lördag, för nu känns det inte alls som att det är fredag imorgon:/ Ska jobba på aspholmen, storstäd i 6timmar, 07-13.30 weeej.. Och jag ska ha hand om det igen.
Men men man får ju lite money for it:p


UUUuunderbra tårtor ifrån en bröllopsvising jag sminkade för ibörjan av året! Olika goda smaker i varje våning, fyfarao va goda de va, där stod jag hela kvällen ;)

Laddade över alla bilder ifrån kameran till datorn så finns många bilder att lägga upp nu o kolla på :P

Puss på er torsdagsbarn


Kommentarer
Postat av: Humpe

Åh vad underbart med brällopsgrejer!!! Love it!! Jag har hållit på i ett par år med att rita bröllopsklänningar och sådär... En liten aning besatt!! ;)

2010-11-11 @ 14:31:53
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0