Min önskelista

Snart fyller jag år och snart är det julafton, alltid lika svårt att komma på vad man önskar sig! Tänkte skriva vad jag kommer på på bloggen iaf, så mamma o pappa slipper fråga ;P=P

Sandra's önskelista 2010

Voulmaster från OBH nordika eller likande:P

Kläder

Vitrinskåp

Morgonrock

Foundation o borsta ifrån bare minerals( det sminket jag köpte i stockholm men någon stal ifrån mig:( )

Stor sminkväska ( Fast minder än min stora, behöver en att ta med när jag frilansar)


Filmen White chicks

120 paletten (sök på googel så hittar man den)



Oj det va svårt att komma på saker! :P Får updaterar den här lista varje gång jag kommer på nått ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0