Det regnar Cheeseburgare?

Åååååh vilket hiiiiiimla sug jag har för skräpmat nu, gärna cheeseburgare (som btw är det godaste som finns)!

Det va så freaking skoj på krogen igår :D Massvis av folk o mycket dans:p
Träffade massor av roliga före detta kvinnerstabarn som man inte sett på väldans länge=P Foten o Flugan dansade oavbrutet tror jag, och jäklar vilken energi de hade hahah =D

Nu kollar jag på filmen "det regnar köttbullar" haha=P Då blir ja ju ännu hungrigare, took!

Åh Max ska köpa med sig från Mcdonkan påvägen hem från hans fifa turnering=D Han vann första matchen 6-2 ;) Och andra matchen vart det 1-0 till motstådaren, illa. Men han är ändå BÄST^^

Bilder från mobilen. Orkar som vanligt inte hämta kameran. Får lägga in mer bilder sen lr nån annan dag;p

Tråkigt bara att min lilla syster hamnade på akuten.. :( <3


Kommentarer
Postat av: Daniel/Foten

Haha! Energi är inte vad jag har idag iallafall =p Lagom kul att jobba idag! ... Bra drag var det iallafall igår/inatt =D

2010-10-02 @ 13:50:26
URL: http://danielwickmans.blogg.se/
Postat av: Lollo

NEJ vad har hänt med lillasyster Sandra? :(

2010-10-02 @ 13:54:34
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0