Håltimmar

Haaalli haaallå!

Just nu har jag hål timme, börjar igen kl2.. lite drygt. Men det är ju skönt att inte behöva göra någonting tills dess:) Är hos pappa o siss nu, tänkte att de ville ha lite städat ;p

Jag har jätte många ställen imorgon.. och sen fick ja ett nytt ställa jag ska vattna blommorna på imorgon xP Men skulle ju vara bra om jag kunde ta det idag ist,, men vet inte om jag vågar åka dit idag, de kan ju bli griniga.

Ah juste! Imorse när Max ringde o jag jobbade på ett ställe där jag hälsar på alla, gick det förbi en gubbe som jag sa hej till samtidigt som jag sa hej till Max i telefonen. Sen när vi lagt på och så, så kommer han gående förbi igen.
"Heej" säger jag igen fast ja inte riktigt kommer ihåg att jag sa hej förut(det jobbar lixom massssor av människor där)  Då suckar han skit högt o säger argt o surt "hej, blir det bra lr??" Alltså, räcker det att säga hej nu menade han. Men det förstod jag inte först så jag trodde han menade städningen o då så jag jätte glatt"jaa-aadå det blir det"
Men man bir ju ledsen när folk håller på sådär, ja menar va gör det om man råkar säga hej 2ggr??:S Jag gör det ju bara för att vara trevlig. Men men sen kom en annan som jag brukar snacka med o hon var så glad så^^ Då vart jag på bra humör igen:P


Grattis på namsdagen mamma <33


Kommentarer
Postat av: Sophieee

OJ, men jävla gubbe!

2010-10-07 @ 13:27:00
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Lollo

Supershoppingkvällen är ikväll Sandra, 20-22 :/

2010-10-07 @ 19:08:32
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sophie

Söta kattungar på blocket hihi^^

2010-10-09 @ 16:12:28
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0