Makeup: Sunrise over the oaks

Stressig dag! Helt ändrat schema.. jobbigt !! Men det gick med god margenal till slut:)

Nu ska jag snart cykla in till stan och träffa Mattias för att prata om förra och kommande plåtningar=) Han ville att jag skulle agera både MUA(makeup artist) och modell, super kul :D Ser jätte mycket fram imot fixa ihop en plåtning snart :p!

Hoppade träningen igår kväll och stannade hema med älsklingen för att kolla på film o äta chips ^^<3
Men idag ska jag iväg o work my body lite, hoppas det är ett roligt pass idag =)


Dagens makeup : Sunrise over the oaks


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej hej :) Jag funderar på att gå och sola idag igen, vill du med? Hoppas allt är bra :D Kram!

2010-10-12 @ 09:10:57
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Feliciaaaaaaa!

Super snygg sminkning! :D Du är så duktig syster min!<3

2010-10-12 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0