Rosa fläckig rooompa

Va och solade med Lollo för en stund sen, jag tog ett solarium om hette "de luxe" som var lite mer avancerad än den vanliga jag brukar ta och man behöver inte ligga lika länge. Så jag tog på 10min och när jag var klar hade jag världens största knall rosa fläck på rumpan och två små på ryggen :S Höll ju på att få spunk! Men nu när jag skulle duscha så hade det blivit vita fläckar ist,, inte så kul det heller :P men men i övrigt vart jag nöjd med resultatet:)

Håller på att tvätta nu. och där nere i tvättstugan träffade jag på några grannar jag inte pratat med förut, ett gammalt på par som bott här sedan 67 =P Och ojoj va den lilla tanten pratade på^^
Men jag träffade de där nere för att det fortfarande höll på med det förbaskade torkskpået(!!) de sa att det va typ helt sönder nu så de fick gå ner o sätta på det flera gånger och ha på den svaga värmen för att det skulle bli en aning torrt. bajs på det.

Jag är jätte hungrig, men vet inte va vi ska hitta på att äta idag.. hmmm tar lite fil sen får vi åka o handla.


Kommentarer
Postat av: virr

de du säger om fläckar kommer bli leverfläckar, min mamma får jämt lika dant fast på sommaren så hon har slutat med solarier.

2010-10-12 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0