Shopping

Tjaaa tjaaa!

Idag tog jag o Max en sväng på stan, va ju så fint väder:) Jag köpte gardiner till sovrummet, riktigt nice. Ett par skor hittade jag med(Y), en fin värmeljus hållare liknade den på bilden fast snyggare;p Tänkte hänga upp den vid dushen, blir nog mysigt^^

Jeeeavlar va jag har handlat för fföör mycket i helgen! Kattsaker för 700spänn, 3par skor, o massa annat.. vågar inte kolla vad jag har på kontot sen;o



Vi käkade lite på Burgerking sen gick vi hem och sov 2timmar, så skööönt att sova på dagen!
Mamma o Flisan hoppar träninigen idag, så det gör jag med då.

Jag va inte så nyttig i helgen som jag hade tänkt med tanke på plåtningen på tisdag, inte bra!! ärssh man kan ju suga in magen;P


Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygga skor Sandra! :D

2010-10-18 @ 10:51:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0