The other guys

Heeeej ooooooooh hopp!

Igår skrev jag ingenting för jag åkte till Mjölby på morgonen för att hjälpa till att flytta ur massa saker från en gammal död bekants lägenhet. Nästan allt fick åka till soptippen, och fytusan va brottom det va helatiden, skit jobbigt! Och stackars farmor o farfar som pappa o min farbror Per stressade upp som fan:S Tur att de inte fick nån hjärt attack.
Det tror jag föresten att min pappa kommer få eftersom han jobbar så jävla mycket, han är ju dum i huvet, blir så arg på honom! Men har man eget företag så har man. Men är det värt att ha det när man utsätter sin kropp för stress o att jobbar från 07-21 varje dag(lördag o söndag med, fast kasnke inte länge då, men ändå!)

Jaja efter Mjölby när jag kom hem så gick Jag, Lollo, Jocke o Max på bio:) The other guys, den va skoj:P Men hade inte vart så mkt till världen om inte Will Ferrel va med :p

Idag så ska vi kanske te marieberg galleria en sväng. Och resten av dagen spelar vell Max antagligen Fifa(tv-spel) och jag sitter i mitt sminkrum o kollar alla sidor på nätet jag kan komma på för tidsfördriv.. weei.. not!


Fredagens sminkning, inte klar! men den enda skarpa bilden jag hade. Tagen med mobilen. Enda som är bra med Xperia x10 mini- kameran, fast den suger lite med..

Gaaah varför va Max tvungen att tvätta min andra mobil!! Vill ha den tebax! Min nya är SÄMST Sen så blev det mycke dyrare för mig när jag skaffa en ny. Jävla unge, lär dig att tvätta! :p


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ja jäkligt illa det där med mobilen... lilla Max XD Och jag glömde säga till dig igår att du var skitsnyggt sminkad! Jag var väl inte riktigt på humör, ber om ursäkt flr det :/ KRam!

2010-10-10 @ 18:28:22
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åå jag som älskar min X10!

2010-10-10 @ 19:05:02
URL: http://lillaplingen.blogg.se/
Postat av: Sophieee

Pojkar ska inte tvätta ^^

2010-10-11 @ 12:03:15
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: mamma

Det är inte bra att han jobbar så mycket,men de blir nog lugnare snart.Han måste vara rädd om sej!

2010-10-11 @ 13:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0