Foto session

Igår var det plåtning! Och det va super kul och det gick super bra oxå =D
Efter jobbet satt jag och fixade sminket 2½timmar sen åkte jag till Maria på salong Ego och fixade håret 2timmar efter det gick jag o Maria iväg till studion där jag fick sätta på mig en AS tajt klänning, kände mig som en vakium förpackad potatis! haha. Mattias hjälpte mig med poserna i början, vilket inte va så jäkla lätt som man kan tro, jag fick både lite ont och fattade nada på vissa haha ;^D ååååh vill se bilderna! Sen iaf så bytte jag om till lång ärmad shorta o slitna jeans leggings, då kännde jag mig bekvämare:)

Jag hade sotade ögon och röda läppar. Håret fick bli lockigt och med 10kilo löshår och 10kilo spray i haha, men vart GRYMT snyggt!

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

SPÄNNANDE!!!! :D



ÅH vad jag är avundsjuk på din nya jacka!!! Du är skitfin i den Sandra!!! KRam!

2010-10-20 @ 16:04:13
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0