Otäckt

Va otäckt att det faktiskt händer på riktigt, när man är ute på krogen för att ha roligt, skratta o dansa med vänner. Att någon kan lägga i någonting i ens glas(antagligen) så man blir helt borta, få en blackout och inte kommer ihåg nått om vad som har hänt och så vaknar man upp på sjukhuset med dropp i armen.

Det hände min syster i helgen...

Kvällen började med att vi hade förfest hos mig o max. Sen drog vi vidare åt olika håll, jag åkte hem till Karro på före nr.2 och siss o hennes kompisar gick till krogen och träffade några kompisar på vägen dit som följde med till krogen.

Hon kommer ihåg att hon vart bjuden på ett glas rosé, sen gick hon på toa och efter det är det blankt. Hennes kompis släpade henne ut ifrån krogen och ringde till mig och sa att nån va tvungen att hämta henne. Jag stod i kön till en annan krog och antog att hon bara mådde lite illa o kräktes o så, så jag ringde pappa men han hade druckit ett glas vin. Så jag ringde till Max så han åkte dit för att hämta henne.. (Är så glad att jag har dig älskling, du är så snäll!<3)

Det slutade med att några poliser körde henne till sjukhuset och Max åkte efter dom dit.
Hennes pupiller var jätte stora och hon hade bara 36grader i kroppen, så hon skakade riktigt mycket. På förmiddagen när hon fått tillbaka provsvaren fick hon åka hem därifrån. Hon var jätte ledsen :/

Hon mår fortfarande inte så bra och det här hände i fredags. <3

Fyfan va läskigt!! Säger som min mormor var försikiga!


Kommentarer
Postat av: Humpe

Men fy vad hemskt!!

2010-10-04 @ 15:19:54
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Sophieee

men uuusch var de så det var :S shit! stackars henne!! ja man får hålla koll ute på krogen verkligen !

2010-10-04 @ 17:11:40
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Hanna

Jävla svin det finns! Vad fan har man för glädje av att hålla på så? Trodde knark var dyrt...?

2010-10-04 @ 19:04:02
URL: http://hannaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0