88 paletten

Ooiiih va fina färger det var i min nya palett :D
 
Man ser inte det på bilden men de är shimmriga:)
Hmm undrar vilka färger jag ska börja med?? ;^P

Idag jobbade jag på apoteket i Nora igen, då passade jag på att ta ut medicin till Nizze-P.

Imorgon blire 2dagis om jag inte tar det ena ikväll, som jag tror att jag ska göra annars blire lite jobbigt o stressigt i think..

Undrar va jag ska laga för mat idag.. blire nått väldans okomplicerat iaf ;p

Snart kommer Snoppis och hämtar sin klänning jag lånat =D Hon ska på kryssning med sin familj, Ha så roligt på båten MEN!!: Akta dig för havet, akta dig för havet. Havet är så stort, havet är så stoort. Vilse kan du fara, vilse kan du fara. Liten som du är, liten som du är (8) Hihi^^




Kommentarer
Postat av: Lollo

Oh vad snyyyyyygt! :D

2010-09-16 @ 14:20:46
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sophieee

jag aktade mig från havet, de var foffe som va nära på å rammla ut haha :P

2010-09-19 @ 19:56:05
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0