Give me a smile =)!

Fick vara på många ställen o jobba idag så va lite trött när jag kom hem.

Gick först ut med vovven sen tog jag en lång varm dursch och nu ligger jag under täcket i sängen ^^ hihi mys!

Promenaden igår vart rättså lång, vi gick i 1timme 45min :P Men tiden gick jätte snabbt, de är så trevliga o roliga att umgås med !

Idag ska vi hem till farmor o farfar för att snacka lite,, verkar som alla i min släckt är lite sura på dom. Men alla har dåliga dagar o slänger ur sig dumma saker.. move on! De är ju gamla..
Jag vart tydligen indragen i allt oxå för Max o jag hämtade Tözen hos dom och de trodde att vi typ straffade dom genom att hämta min min min min min hund!:S wtf lixom?! Jag vågar aldrig fråga om ja får hämta henne för jag vet att de frågar så mycket och sen så hämtar de tebax henne på en gång:S Tözen ha bott hos dom i 2år fram o tebaka så jag tror att de tror att hon är deras hund lite. Sist jag hämtade henne sa farmor "komihåg att ge henne vatten när ni kommer hem" sen sa hon nått mer självklart. Då vart ja lite sne.

 Men men nu bor hon här med mig o Max, vi är som en liten familj så mysigt^^ Och i november ska vi skaffa kattunge (vi har bestämt namn på den oxå men det är hemligt tillsvidare;))det har jag inte sagt till pappa än för jag vet att han kommer *ogilla* det. Men nu vet du pappa;p



Fick inte ha den här bilden som facebook bild för max.  Jag älskar färgerna. Måste göra en sån makeup en gång till :D!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hm jobbigt det där med vovvsingarna :/ Hoppas det löser sig.



Varför fick du inte ha den bilden? KRam!

2010-09-02 @ 15:41:16
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0