Gottis dag!.. o imorgon ;p

Fredaaag och jag är ledig imorgon!! Ooohoo va nice :D

Ursch igår kväll åkte jag o jobbade på ett dagis som är 5 avdelningar på, tordde att jag skulle hinna på den tiden det ligger på, 1,5timma men jag fick stressa som faan och vart klar efter 2timmar. En avdelning som är en paveljong ligger i en liten skog en bit bort från huvudbyggnaden och fyihelvete va rädd jag var när jag va där inne o städade, det va jätte mörkt ute o jag vågade verkligen inte kolla ut genom fönsterna. Började tänka på zombisar så jag va tvungen att kolla mig över axeln helatiden! När jag skulle gå ut i mörkret så va ja nästan säker på att någon skulle flyga på mig ;O haha nää jag är jätte mörkrädd!

Undrar va mans ka hitta på idag då:) Älsk ville hyra film, action film -.- Men jag kan offra mig att kolla på sånt skit efter som vi alltid kolla på filmer jag gillar , komedier lr zombi filmer(ska nog sluta kolla på det nu xDhaha).

Men en sak ät säkert, ikväll bilre att äta GOTTIS! :D Godis, chips eller Ben&Jerry¨s ..lr varför inte alltihop ;DD


PUSSS <33

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad mysigt ni ska ha :) Önskar Jocke inte jobbade jämt :P Kram!

2010-09-17 @ 13:35:38
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0