Helgen v36

Tjooo!

Igår vart det krogen och blowling med Max, Lollo och Therese =P Jag sög på bowlingen men vann över Therese iaf men hon bara bara spelat det en gång tidigare xS Så va vell ingen stor vinst ;^P
Sen vart det Frimis fast jag va inte så taggad på´t, skulle vell vara roligare om jag druckit mer i guess. Men vi dansade o så ändå=)

Va och kolla på kattungarna hos mamma idag igen. Idag så var jag mest förtjust i "tjockisen" den största av dom:P Han är sötast!! Men vi får se vilken det blir, Max har ju oxå en favorit:)

Nu sitter jag i mitt gamla rum hemma hos pappa o har precis kollat klart på ett avsnitt av säsong 5 av Lost<3 Pappa, Max o Madde kollar på fotboll.

Har liite ångest att jag inte är med på träningen idag.. har egentligen inga skärl att inte vara med.. men jag är slö helt enkelt.

Hoppas alla har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig bild! :D

2010-09-12 @ 18:14:58
Postat av: Lollo

Jättecool bild! :D

2010-09-13 @ 07:39:03
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0