Hunger

Asså vad är det för fel på mig? Om jag ätit nått och blivit jätte mätt så blir jag hungrig igen bara en timme efter.. Spelar ingen roll om det är massa nyttigt fullkorns-tjosan heller.

Någon som vet varför jag blir hungrig så snabbt efter en måltid?

Idag ska jag, Sophie och Micke ta en liten(kommer nog inte bli så liten) promenad bakom maxi, hmm undra va Sophie menade med det..:P Ska bli skoj att umgås lite med dom^^

Tänkte gå o sminka mig lite nu, tro det kommer bli en orange makeup idag=P


Mamma ville inte sitta som vi andra under parasollet, äre sommar så är det! ;)


Kommentarer
Postat av: Humpe

Jag brukar också känna sån där mätt-hunger... Men jag har/hade magkatarr... Jag vet inte vad det kan bero på. Fråga lollo! Hon vet nog. Kram!!

2010-09-01 @ 17:13:04
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: mamma

Glöm inte dricka de kan bero på de.Haha vilken härlig sommarbild!Längtar redan till nästa sommar.Pussåkram

2010-09-02 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0