Knallsvart

Ursch å fy för att köra i mörkret till Lindesberg imorse kl 5 :S Bäck svart o jag var livrädd att det skulle hoppa fram nått djur på vägen! Men det gjorde det inte som tur va^^

Tror jag fått mitt smink idag :D Men måste hämta paketet på Ica.. så får vell trampa iväg sen, måste ändå handla lite med.

Nää så trött jag vart nu.. Men ikväll är det träning :D Ska bli kul förutom dom j*vla gummibanden, jag har ju fan inga armmuskler så orkar nada xP hehe. Men det är ju det sån träning är till för, skaffa sig muskler o skit ;P

Hihi är ledig i helgen=D Va ska man hitta på då, ta det lugnt iaf tor jag:)
Kännde mig så duktig förra lördagen, då hade jag ansvaret på en storstädning o alla löd mig ;) hihi


Sommar bild, hemma hos mamma.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du bossa i lördags!:)Vad bra gjort av dej.Gummiband kanske inte är så kul men de ger styrka allt kan ju inte vara kul i träning :( Vilken fin sommarbild! <3

2010-09-15 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0