Natural Code

Imorgon blire jobba från 7-13.30 om det inte blir övertid som förra lördagen.. Men jag ska vara ansvarig för hela storstädingen :D Känns gasnka skoj faktiskt,, då vet jag att de litar på mig och inte ser mig som en vikarie längre :P Fast iofs så har jag ju jobbat där sedan 2008.. fast 3månader pluggade jag ju o en månad ledig. Men nästa hela tiden iaf:P

Idag är det fredag och idag är jag glad =P Blir att äta tacos i ugn senare hihih, min favorit maträtt!


Vad jag gillar min nya foundation! Den är mer täckande än min förra, så nu ser det ut som jag har super fin hud;D

Natural Code ifrån Lumene.

Jag trodde verkligen att jag skulle ha färgen "toffee" eftersom fondationen som vi hade på Makeup studion, märket "Färg" hade lite gul/gröna toner i sig som jag har i min hudton :) men ikke. Så jag köpte färgen "fudge" som kommer bli min "höst/ibörjan på vinter" bas. sen blire vell färgen "vanilla" xS haha, NÄ jag ska bannemig sola solarium!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag med Sandra! Har jobbiga ben-eksem :( tänkte dränka in mig i solskydd och sola nån gång i månaden, då kan det ju inte vara så farligt?! HAr ju solarium precis bredvid här :)

2010-09-10 @ 15:31:19
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag måste oxå köpa foundation kan du hjälpa mej med de? Är de så länge du jobbat där? Oj!Förstår att dom vill ha de kvar gumman för du är ju inte bara snygg du är smart o trevlig oxå! pussåkram

2010-09-10 @ 16:13:39
Postat av: Hanna

Vart köper man den då? Och vad kostar den? =)

2010-09-11 @ 13:04:53
URL: http://hannaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0