Ny header

Jag är sämst på det här att byta header, syster min fixade det åt mig sist men nu fick jag ta tag i det själv för jag hade tröttnat på min gamla :p

Står i telefon kö till djursjukhuset analysen för att Tözens medecin är snart slut, räcker bara tills ikväll och hon måste ha imorgon bitti oxå. Så ska se om de kan skriva ut ett recept till mig.. om dom nu svarar annars måste jag åka ner dit o prata med dom. Hmmm har stått 10min i kö redan..

Ikväll blire gympa igen :D Passet igår hade varit grymt kul , synd att jag inte va med!

Tror att jag ska gå o handla lite mat snart så vi kan äta Magnus goda spagetti o köttfärssås med ädelost i =^P mumma!


Jag o älsklingen i lördasg innan bowlingen<3

Kommentarer
Postat av: Humpe

Jättesnygg header, vilka ögon du har!!

2010-09-13 @ 17:12:27
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: mamma

Undrar vad en header är?Vad fina ni är<3 Hoppas de ordna sej med Tözens medicin.Syns på träningen gumman<3

2010-09-13 @ 18:17:36
Postat av: Lollo

Snyggt Sandra :)

2010-09-13 @ 18:56:41
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0