Örebro sportklubb

Woopsi, trodde faktiskt att jag redan hade bloggat nått idag:p

Fick äntliiigen min klänning, men den var för stor.. attans. Men kanske om jag köper nål o tråd det skulle gå. Annars var den snygg:P Lr?


Jobbade i Linde idag, de var ett rätt trevligt dagis.. synd att det bara var idag. Imorgon ska jag till glanshammar och sedan på storstädning. Så får ändra lite planer för imorgon kanske.. för skulle träffa Sophie o mamma men nu vet jag inte.

Ska på fotboll ikväll med Max,Pappa o Madde =) Skööj! Även fast jag inte kollar på själva spelet.. jag vet inte va jag kollar på haha men tiden går fort =D


Mobil biler är så jobbiga att ladda upp på datorn! Man ser bara vad de heter inte hur bilderna ser ut:S
Max från förra matchen i onsdags ^^<3 SNYGGG!


Kommentarer
Postat av: Sophieee

Jaa klänningen var jätte snygg!

2010-09-28 @ 22:07:20
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Anonym

killen va inte så fel heller,,, grrr den där sexiga killen ska jag kolla upp mer om ;)

2010-09-29 @ 15:06:38
Postat av: Karro

Super snygg klänning, vart kommer den ifrån? :)

2010-09-29 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0