Paint them spotted

När vi var hemma hos mamma o Magnus på middag igår gick jag prova mammas nya nagellack, Graffiti nails. Skit coolt! Man har först ett vanligt nagelack under, jag hade knall rött sedan stryker man över graffiti nails över som spricker upp o blir hur fränt som hellst, svårt att förklara ;p
 
Graffiti nails från Isadora finns i många olika färger, jag använde vit. Så flera stycker har sagt att mina naglar ser ut som flugsvampar men de tyckte det va snyggt ändå:P

Idag måste jag försöka ta mig upp på stan för jag behöver ett par nya tränings skor och sen måste jag ju köpa det där nagellacket ;)

Ikväll blire det Mix it i glanshammar :D Alltså den gympan jag gick på förra hösten hihi! Nuu jeavlar ska jag skaffa lite muskler o kondis igen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0