Pink flowers

Ååh fick värsta vackra buketten utav älsklingen när han kom hem ^^<3<3 Lila och rosa va blommorna. Vart super glad!

Synd att Max inte är på nått bra humör idag=/ Matlagningen gick inte alls... jag glömde en stekpanna i ugnen så det började ryka o är värsta stora molnet kvar här hemma även efter 1½timme. Och han fick inte till makaronstuvningen så han vart jätte ledsen o sur. Vet hur det känns när man är jätte hungrig och man inte får mat/ den maten man vill ha.. Men han tog en pizza ur frysen och jag åt vitlöksbröd o mjölk o müsli haha:P



Jag älskar honom så himla mycket! Och han är bara är min ^^<33




Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gulligt av honom!Man blir ju så glad att få någonting av sin kära.Han hade inte tur i köket men han har ju turen att ha dej <3

2010-09-14 @ 18:53:37
Postat av: Lollo

AW! :) Han försökte Sandra, det är nästan lika bra som att lyckas :)

2010-09-14 @ 19:32:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0