Stackars alla flickvänner

Idag har jag träffat min goda bästa vänn Sophie :D Jag åkte hem till mamma efter jobbet sen kom hon oxå dit:p Vi gick på promenad o snackade en massa bara ^^ Alltid lika kul att träffa na! Och imorgon ses vi igen, men då blire p-p-p-p-p-p-party ;D

Idag är det den dagen då alla nördars flickvänner får sitta ensamna o kolla på tv lr framför datorn för idag släpps Fifa 11, spelet från helvetet! 
Förstår inte att de aldrig tröttnar på det! Max har haft fifa 08,09,10 och nu 11 och han spelar fortfarande som en tok:O

Haha jag tycker faktiskt att Kungarna av Tylösand är rätt bra, det är kul att kolla på deras konflikter o när de skämmer ut sig själva;P

 



Kommentarer
Postat av: Lollo

Spelet från helvetet, indeed! :/

2010-09-30 @ 23:52:01
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0