Valet 2010

Idag var vi och röstade. Va arg jag vart för jag förstod INGENTING vad man skulle göra lr nått, tur att Max va med o visade!

Asså man kom in i vallokalen, där på ett bort var massvis med lappar ... jaha?
Man skulle visst ta andra som man inte äns ville rösta på för att ingen skulle veta vem man skulle rösta på. Sen skulle man ta en vit, en blå och en gul lapp. Det stod ingenstanns. Jag kanske är blåst men vatusan hur ska man vet allt om man är totalt ointresserad o itne vart med förut. Så jag sa vell lite väl högt att ja va lite förbannad på det där, stackars älskling han tyckte att jag skämde ut honom.. :p

Men nu är skiten gjord och jag hoppas på att de bästa vinner!

Bakade kladdkaka o åt upp halva själv(A) *spyr*

Ska hem till far o äta o kolla på fotboll. Sen blire träning =D

Valvaka inatt kanske?...inte ;p



Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅH jag kommer inte heller fatta nåt, har ju röstat förr men jag komme vara helt lost så I'm with you sister ;D

2010-09-19 @ 15:16:14
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig, nyss röstat ! fattade fan inget :S

2010-09-19 @ 18:08:02
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0