I'm back!!

Heej bloggen! Lääänge sen nu, men har inte haft någon större lust att bloggat.. allt som jag vill skrva om känns så privat så då återstår ju inget att skriva om :P Men nu KANSKE jag ska börja igen(=

Beställde precis en pensel ifrån M.a.c nr:217 som alla rekomenderar så varmt, så den ska jag allt bara ha! Dyr men va tusan;p

Nu i helgen sminkade jag 8 modeller inför en plåtning med bästa fotografen Mattias Ermanbrix. Bilderna ska läggas ut på Salong EGO's hemsida sen. Alla frisörer var så trevliga o duktiga så var verkligen skit kul att jobba ihop med alla:)!!

Det var 2 manliga modeller och 6 kvinnliga.. allt som allt nästan utan rast tog det 9timmar tills sista modellen var färdis make:ad, men tiden gick jätte fort. Var så skoj att komma på olika looker och använda lite färger:) Hoppas på att lägga upp bilder här eller iaf hänvisa till deras hemsida så ni får se mina verk ;D

Kyyyss


Kommentarer
Postat av: Lollo

Spännande =)

2011-04-11 @ 17:26:28
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Ja Sandra blogga mera!! =)

2011-04-11 @ 22:02:49
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0