Jag har det så bra!

Åååh va allt ska vara svårt o krångligt!
Har fått jobberbjundande på Body Shop.. men bara sommar jobb. de ville att jag skulle jobba 100%. Men jag kommer få 75% på mitt nuvarnade jobb och det vill jag ha kvar!

Så hon på B shop ville att jag iaf skulle jobba 3-4 timmar om dagen där EFTER mitt andra jobb.. så kommer få hur mycket som hellst! :(

Inte många som har det så bra som jag har det, blir överföst med jätte bra jobb! Men ändå är det jobbigt. Vill inte sabba mina chanser på ett butiksjobb som har med makeup att göra.
gaaaaaaaah!


Kommentarer
Postat av: Lollo

TA jobbet på Bodyshop Sandra, det är ju hur bra som helst för ditt cv sen!!!!

2011-04-19 @ 12:55:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Ajdå, allt på en gång... Kan du få prova ett tag om det funkar för dig innan du bestämmer dig..? :*

2011-04-20 @ 00:12:45
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0