Lördags myyys

Italio brothers var jätte bra igår :D Coolt att sett de live! Tappade bort Sophie o Elisabeth så hängde med Max polare Jens hela kvällen, träffade några från min paralell klass kvinnerstaskolan skit kul! Vi trängde oss fram till scenen och stod o hoppade och sjung =D

Kom hem jätte sent, kl05 :O så sov till 12 idag och har varit massa bakis. Men skönt att chilla hela dagen. Fast var ju iofs och kollade Öbykulle för att kolla på ormarna som ligger o myser med varandra i stora högar, fast såg bara en hög och några enstaka här och där. Hahah max är värsta pussyn, han pissade faktiskt ner sig, så jag erbjöd mig att låna ut mina trosor som han kunde låna, men han hade redan ett par på sig:o! Men jag diggar honom/henne ändå.

Det ballade uuur! ;)


Nu snart ska vi sen en film som heter Triangel, lite skräck tror ja det är. Sen ska vi äta varsin chips påse;p Ska börja samla streckkoder, 8st så vi får ett par "Fredags mys" byxor ^^ hhhhhihhhi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0