Makeup : Sunny fever

Jobbade bara några timmar på morgonen idag för mår så illa! Har inte spytt lr nått sånt än så hoppas jag slipper. Igår kväll frös jag som satan, till o med Max som alltid är så varm tyckte jag va kall.

Sen mitt i natten ca kl 02.30 så stängde jag av väckarklockan och tänkte gå upp :S Jätte konstigt.. undrar om jag hade feber i natt för jag svettades som en gris o va konstig haha.

Jag som ville träna idag :( jaja lika bra att tat lugnt så jag blir frisk.


Söndagens makeup: Sunny fever


Kommentarer
Postat av: Humpe

Krya på dig du med Sandra<3 förstår inte att du orkade upp till jobbet när du haft feber!

2011-02-07 @ 14:52:37
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0