Sorg

Ooops, nu vart jag visst lite på lyset(A) Vart är Sophie när jag är party sugen??

Jag är glad=) Men känner ändå för att gråta , har inte gjort det ordenkligt på ett tag.. och jag behöver det men håller mig till begravningen av min älskade morfar<3 Har inte viljat tänka på det för mycket för det är tungt, för tungt:( fan nu kommer tårarna. Kommer sakna honom så himla mycket, han var en sån rolig o underbar människa. Tänker ofta på hans röst o hans speciella sätta att prata så man alltid skrattade. Ösnkar att jag hade känt honom hela mitt liv och träffat honom mer. Minnena består o kommer vara fast djupt i mitt hjärta o hjärna föralltid. skulle vilja att mina barn skulle fått träffa honom o spenderat sommaren i rättvik där jag verkligen älskade att vara, huvudpunkten på hela sommaren!
Vila i frid morfar Hasse<3 förstår fortfarande inte att du är borta från oss :( inte så glad längre..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch och fy :(

2011-02-20 @ 13:08:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nu får din morfar ha roligt o skämta o ha sig i himmlen med min mamma , de får nog skoj ihop :) <3

2011-02-22 @ 19:46:58
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: mamma

Du är för go Sophie <3 Kram till dej ! Det tror jag oxå ett riktigt roligt party där uppe när dom ses ! <3

2011-02-28 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0