Hatar hunger

Upptäckte att jag fått en ny liten leverfläck på armen, konstigt att de bara dyker upp sådär :p Men men välkommen till min kropp lilla fläck (= haha

Håller på att tvätta lite nu:) Max alla tjock tröjor(som han visst måste smutsa ner varje vecka) tog upp hela torkskåpet så jag fick hänga mina kläder under allting typ ;s Ska nog ta ett snack med honom att använda deo så de slipper tvättas så ofta ;)

Imorgon ska lill ponken här hemma kastreras, hoppas han slutar mjaua så himla mycket efter det.

Måste säga att det är jävligt jobbigt att man måste äta helatiden för att man blir vrål hungrig bara några minuter/nån timme efter man ätit sig mätt... drygt o känns så onödigt. Kanske gäller att ställa sig o laga mat helatiden o skita i de lätt ätna sakerna.. hmm men det orkar man ju inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0