My boy lollipop

Slutade tidigt idag eftersom ingen behövde mig idag :p =/ Passade på att gå och sola en sväng efter jobbet, men solariumet jag låg i var helt knäppt! Jag skulle stänga av "basokan"(ansikts saken);p ja då iaf så stängde alla rören av sig :S så jag tryckte på start och då startade de igen några i taget.. sen sattes basokan på igen -.- och tiden började på 0 igen.. så det var ju iofs bra:P
Men jag ville inte bli super röd i ansiktet eftersom ja ska ut imorgon ,, så jag provade efter några minuter att stänga av den igen och då la hela av och gick inte att sätta på ;S haha jaja lite brun vart jag nog iaf :P

Ska nog dra av de sista 2 avsnitten an LOST nu :D Får ju säsong 6 snart !! hihi<3

Och ikväll, Hindersmässan! ^^ Missade ju den förra året för då bodde jag i Borlänge vid den här tiden.. Ett år sedan.. ojoj
(Hehe såg att det här fotot är taget av mina kusiners plast morsa visst:P)



Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja :( Det gjorde förbånkat ont kan jag säga. And it's still hurting X(

2011-01-27 @ 14:04:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0