My missing puzzle piece

Hihi farmor ringde nu och fråga om Tözen(min hund) hade fått ett grisöra i julklapp. För hon hade släpat in något stort och äckligt som farmor inte viste va det var:p Tözen hade nämligen grävt ner det så fort hon fick det och nu vare tydligen dax att gräva upp det mysiga örat :S haha ursch! Brukar inte ge henne sånt för jag tycker det är så himla euuu! men hon blir ju helt till sig när hon får sånt så jag får släppa till ibland för min älsklig.

Tänkte på henne förut idag hur mycket jag saknar henne.. Lyssnade på Katy perry o texten löd " My missing puzzle piece, im complete" Då tänkte jag först på Max men sen kände jag att jag är inte "complete" utav mitt lilla hjärta, faktiskt. Älskar henne såååsååå mycket så det inte går att sätta ord på det! Men jag jobbar ju konstiga tider ibland o hon tycker inte om att vara ensam, så kan inte ha henne här nu :/

Nizze
Underbara älskligen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0