Snart fredaaaag

Chaaa chaa!

Idag blire trämning igen (= Är inte så peppad är lite nervös faktiskt.. är ju en sån liten lokal med massa folk i. Men har nya träninigs kläder så ska vell bli skoj:p Fick ingen träningsvärk efter förra passet, kanske ska ta i mer idag ;) Fast max tyckte jag såg helt slut ut i måndags, men jag kan ge mer;P

Nu är inga sjuka på jobbet nästan så jag får åka o hjälpoa några som inte behöver ha hjälp imorgon xP haha

Ååååååh vad jag längtar tills det är fredag :D:D Utgång med de bästa då<33 Shit vad ska jag ha på mig o vad ska jag göra för makeup ??? haha får kolla på det imorgon.. men blir nog kanske en svart sotning, passar alltid!


Kolla på lite festbilder på datorn, hitta den här .. AS skön!! Kusin, Siss<3 o max polare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0