Nyår i London!

Förlåt förlåt så mycket för att jag inte har skrivit! MEN jag har faktiskt haft fullt upp!

Förra torsdagen åkte jag, pappa, felicia, max o madde till London :D Så vi firade vårat nyår där =)
En himla trevlig stad som jag absolut ska åka tillbaka till eftersom man inte hinner med så mycket på bara två dagar.

Men vi gick i Hyde park(hotellet låg precis inärheten där), åt på Kfc;P , handlade på Primark(super billig affär med massa kläder o sånt i, billigare än Ullared!!), satt på riktiga pubar o prov smakade alla sorters öl(fast jag drack vin), var utanför Madame touso men gick itne in eftersom det var FYRA timmars kö.. så vi åkte till picadilly circus o gick runt, sen hamnade vi China town helt plötsligt haha:P Hittade ett mysigt café där de hade skiiit mumsiga saker^^

På nyårsk kvällen fixade vi till oss på hotell rummen sedan gick vi ner till en grekisk resturang o åt lite go mat:) Efter det fick vi skynda oss till tunnelbanan för att ta oss till Big Ben. Vi hoppade av på fel station, fick byta, och när vi nästan var framme sa de i högtalarna att de två stationerna närmast Ben var avstängda så vi hoppade av den innan dom. Det var massor av folk som sprang upp ur t-banan. När vi kom upp därifrån stod massa poliser med microfoner och ropade "skynda skynda bara 5min kvar till nyår!!) så vi började kuta som fan(iaf jag o siss) haha. Som Felicia sa efteråt, det kändes som att det va krig eller nått, för alla människor sprang och man hörde höga smällar som ekade imellan de höga husen,, coolt!

Men vi hann fram och fick stå på en jätte bra plats där man såg Big Ben på avstånd och alla fyverkirier runt om kring:) Synd bara att man inte fick någon puss på tolvslaget, max hade fullt upp att ta massa kort i flera min. så jag vart vell inte allt för glad. Men jag fick en puss av en främling när vi var påväg därifrån så jaja det fick vell duga ;S haha!




Fick ju inte ta med mig hur mycket smink jag ville o var rädda tt de i säkerhetskontrollen skulle ta det, så tog med mig så lite som möjligt o gjorde det bästa av det :p

Pappa beställde in bläckfisk,, såg inte ut som jag hade tänkt mig bläääää xS


Yeey endast en bild på fyverkerierna vart det .. hmm var det verkligen värt det max, var det det?!? ;'p


Hoppas alla hade ett jätte bra nyår och att ni får ett jätte bra 2011, det känns oms det kommer bli ett toppen år :D!


Kommentarer
Postat av: Humpe

Haha Max får gottgöra dig!



Låter kul med sightseeing, riktigt avis här!

2011-01-06 @ 20:41:02
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack, Barry m - block blue om jag minns rätt =)

2011-01-07 @ 14:33:30
URL: http://www.snadra.blogspot.com
Postat av: Sophie

detta kommer bli grymmaste året :D

snyggt ditt hår blev!!!

2011-01-07 @ 15:36:00
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0