Piinsamt!

Idag ska vi åka hem till mamma o magnus :) De ska bjuda oss på middag eftersom vi va fyllechaffisar till dem i fredags;p

Haha jag kom ihåg en gång när jag gick i 9an då jag och en kompis skulle åka in med bussen till stan,, Det var massa folk på bussen och precis bakom min satt en kille jag var lite förtjust i. DÅ gick mamma på bussen (hon var lagom lullig xS haha) och gick fram till mig och sa HÖGT  "Sandra, har du sett den där snygga killen i vitt som sitter där borta!" (och jag tror faktiskt att hon pekade oxå..jag menar det är ju Jane Lindgren vi pratar om här haha!)
Det var inte så pratigt på bussen så de hördes ganska tydligt..;O fyyyy bubblan va jag skämdes! Det ända jag kom på att säga till henne då va " Mamma du är full gå och sätt diig!" och då började hon skratta och härma mig lite. haha omg, mamma dåååå! :D Men det är ju kul att tänka tillbaka på nu iaf^^


Jag o min lilla gubbe på julafton ^^



Kommentarer
Postat av: Zandra

SV:Tack så mkt kära du! =D

hur är det med Tözen?

2011-01-09 @ 20:49:42
URL: http://zandrai.blogg.se/
Postat av: Zandra

SV:Tack så mkt kära du! =D

hur är det med Tözen?

2011-01-09 @ 20:49:55
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0