Wanna be

Tvättat, diskat,handlat,jobbat o nu gör jag en maträtt som tar över en timme att göra, va jag är bra ;D haha

Jag gillar inte att bo i stan så mycket, vafan det är ju folk överallt o jag känner mig stressad även fast jag är inne i lägenheten för att man hör folk i trapphuset helatiden o ambulanser,poliser o allt vad det är som åker förbi.. jag är en "bo lite utanför stan" människa:p Men det får bli om några år när det är dax att skaffa små knottingar^^



Nä nu blire att kolla lite på tv o slappa innan karln kommer hem o vill ha mat på bordet (fast det är jag som vill äta på negång när han kommer hem(A)hihi)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hmmm äta... nu ska jag gå och laga mat :) Kram på dig!

2011-01-25 @ 18:02:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0