Makeup : Many little things

Är hemma med feber =/ Började i går när jag kom till jobbet kände jag mig inte alls bra, mådde illa, svettades o var skakig. När jag kom hem tog jag tempern och jag låg på 38,6 grader.

Nästa vecka har jag semester så den här veckan ska jag visa o lära en sommarvikarie vad hon ska göra, så får inte vara sjuk! Jag är den ända som kan visa henne det.. Så imorgon måste jag åka o jobba en sväng =/

Här kommer lite biiiilder! ;D


Midsommar sminkingen =)


Lägg märke till va olika mina ögonfärger är på de två bilderna över :P

Power meet sminkningen!

Njuter av livet hemma hos mamma i lördags.


Kommentarer
Postat av: Sminkhörnan

Superfina sminkningar, så duktig du är!!!

2011-07-19 @ 10:04:49
URL: http://sminkhornan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0