Blodig tampong!

Konstigt väder idag, regnar och snöar om varannat! Är det inte maj nu lixom=?

Haha hade visst en tampong i en byxficka som hamnade i tvättmaskinen, stor den vart ;P Sen tog jag den och hade på massa teater blod och tryckte upp den på Max kind när han inte va berädd, såg skit rolgt ut.. han är ju rädd för mens xD!

Har pms idag så skulle kunna......... skada någon. Kanske min underbara pojkvän som inte kan slita sig från sitt jävla tv-spel! All ledig tid går åt åt det, förutom när vi kollar på bb-avsnittet lr äter mat. Eller nej föresten fotboll oxå -.-

Men det vore ju kul om man oxå hade en hobby iofs,, har ju det men orkar inte sitta o sminka mig i flera timmar i sträck varje dag.

Semesterturisterna om en timme, jihooo:D Jag vill oxå jag vill oxå! Blir till hösten/vintern ;)

Mamma o jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0