Fredag

Va fint väder det är idag :) Eftersom bilen är på verkstan, cykeln är på stan o max cykel har punka så fick jag mig en härlig promenad till sjukgymnasten :) Fick några fler tränings övningar som jag får se hur jag klarar.

Idag måste vi ta ut allt från lådorna i köket o packa ner för imorgon ska vi ju riva skiten :p

Juste Tözen va hos veterinären idag för hennes ena nosborre rinner jätte mkt. De trodde något hade fastnat o blivit inflammation så på tisdag ska hon in o spola rent då ska de även fixa hennes tänder dvs antagligen tycka bort några..
Lilla pluttan<3

Följande sjukdomar/problem har Tözen haft i sitt liv:

*Epilepsi (sista anfallet var i maj 08, men äter dagligen 4 tabletter för det)
*Akut Livmoderinflammation
*Lunginflammation
*Öroninflammation
*Klara sig knappt när hon blev biten och anfallen av rottis/schäferblandning som ägdes av ett fyllo!
*Sträkt ryggen
*Grov hälta
*Elakartad tumör vänster höft

... Ja det är ju verkligen inte rättvist att min älskling ska ha varit med om allt detta under hennes 10,5 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0